User Experience

Leave Feedback

30.1.2015
„How can i track my shipment? Nr. 22233784" Mara, Romania

Answer:
Dear Mara, For your reference, the number you can use to track your shipment is: R........E (see our e-mail). Visit: Deutsche Post to track your shipment. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

30.1.2015
„Hi, I have sent you two emails about my bank transfer but receive no reply. The transaction is done three days before according to my bank info (17.26euro, BE16363108255474, Variable symbol: 102886, SWIFT COBADEFFXXX). I assume it should be enough for you to process, but the credit in my account is still 0 euro. Could you please verify the transaction and update the credit for me? Thanks in advance." Ziyang

Answer:
Dear Ziyang Liu, I apologize to you for the delay, we have a problem with our banking, we will try to solve it on Monday. Your package has been shipped yesterday. Thank you for your understanding. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

26.1.2015
„I like the idea, the technology is sound and easier than other similar services but customer service is non existing. A registered letter is now in the mail for over 14 days and no question to support get\'s answered. I won\'t be using the service again, if they don\'t even care about a simple registered letter how is it going to be if there is a problem with a larger item?" Simon

25.1.2015
„Hello Mr.Krabs! Im little bit worried about my shipment nr 22232660. It has been 2 days in \"Ready to send\" , \"Forwarding order\" status. Are you still proccessing my shipment or its already sent? If it is sent, can I track it ?" Kirs

23.1.2015
„You are the best.I\'m perfectly satisfied with the service. Thank you so, so much! " Ewelina K.

23.1.2015
„Regarding my shipment 22231492 delivered to my mailbox 31695, ID 31695 Äussere Weberstr. 57 02763 Zittau, GERMANY , i have paid via paypal transaction id JJD014600001499889162 and your system has not been automatically updated with the corresponding amount.Therefore is it possible to verrify my deposit via the paypal so as to be able to initiate the sent process? also from my bad internet connection i made 2 times the payment via pay pal. i could have the solution of this problem? " kostas poulopoulos

Answer:
Dear Mr. Poulopoulos, I have controlled your account and your payments were processed correctly. Can you check your account, please? Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

22.1.2015
„First time using your serives and totally recommend it. No issues encountered. Fair price, but should reduce the Price of Services and should add price for 1.5kg,2.5g,3.5kg etc... Do\'nt know why I have chraged for 33,53 euro for 2.53kg and 70 euro valued item." Talor Samara, Israel

22.1.2015
„I would like to ask how can i change my details on my account? " nik

Answer:
Dear Nik, Do not hesitate to contact us via e-mail. We can change your details. Thank you. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

21.1.2015
„No. 22231900 I would like to know when you are going to send it and how long it would need to take to arrive to Israel using Deutsche Post - Weltpaket by economy" Talor Samara, Israel

20.1.2015
„Regarding my shipment 22231771 delivered to my mailbox Mailboxde.com e.K., i have paid via paypal transaction id 8S555456LW086080X and your system has not been automatically updated with the corresponding amount.Therefore is it possible to verrifymy deposit via the paypal so as to be able to initiate the sent process?" NIKOS KAMATEROS

Answer:
Dear Mr. Kamateros, I have checked your account and the credit was processed in the order, your shipment is on the way. I would like to ask you if you can contact UPS in your country, they do not ship to PO Boxes. You can send me your new address via e-mail. Thank you. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

19.1.2015
„First time user and totally recommend it. No issues encountered." Bogdan C

16.1.2015
„First time with this forwarder and everything went very smooth and quick forwarding ! UPS delivery at reasonable prices ....." Xavier, France

16.1.2015
„I\'m waiting for response (e-mail) to me about refund on account (get back my money) because finally not use their services because it was a LED TV. I need get back my money. Thanks." Francisco Sanchez

Answer:
Dear Mr. Sánchez, I would like to ask you if you can send me your IBAN and SWIFT code via e-mail. Thank you. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

12.1.2015
„Very good and fast delivery. Well done Mailboxde team. Will be in touch..." Lukasz S

12.1.2015
„I used Your system for the first time and everything went smoothly and fast. I will certainly use it again !" Małgorzata, Poland

9.1.2015
„What do you mean Yes pay for the goods Do you want to ship or no Will contact a lawyer I will email you my friends to the warehouse to discuss this matter My shipment own goal in the warehouse 10 days and ask now paid first Seems to want to steal my shipment will see" toms pl

Answer:
Dear Sir, Shipment was returned to OTTO (Shipment number: 00340433836326261877). We have refunded your money. Contact the seller, please. Shipments handed to the Forwarder and Collection Depot cannot contain following items: y) Shipment which was not paid for properly. In the case the Forwarder is informed that the shipment has not been paid yet, the Customer is given a 5 days deadline for explanation, remedy and payment via bank account. ... If the debt is not paid, the unpaid shipment is sent back to the Sender. Thank you for your understanding. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

9.1.2015
„Hi, I have Mailboxde ID no. 22534. You sent me a package (Forwarding Order 22221112) since 8th December 2014 and it\'s stuck! It\'s over a month now and i don\'t know whats going on! Can you help please?" Marios L.

8.1.2015
„I was told by support last week I\'d hear some feedback on Monday about my situation. It\'s Thursday now and I\'ve heard nothing. You can read about my problem with mailboxde a few posts below this. " Ian Hoare

8.1.2015
„Hi, shipment is stuck for more than 36 hrs as \"ready to send\"" toms pl

Answer:
Dear Sir, Shipment was returned to OTTO (Shipment number: 00340433836326261877). We have refunded your money. Contact the seller, please. Shipments handed to the Forwarder and Collection Depot cannot contain following items: y) Shipment which was not paid for properly. In the case the Forwarder is informed that the shipment has not been paid yet, the Customer is given a 5 days deadline for explanation, remedy and payment via bank account. ... If the debt is not paid, the unpaid shipment is sent back to the Sender. Thank you for your understanding. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

7.1.2015
„My first order through mailboxde was perfect - really fast. The second is far from that: although is January, and the christmas season is over, it took almost a day for the packages to appear in my received shipments, and one more day went by, but my packages are still not consolidated. I also haven\'t received any reply to my e-mail. Is everything all right with my orders, should I wait more?" Csaba Kiss

5.1.2015
„Thanks for the forwarding from Amazon.de to Belgium, perfect service !" Jean-Louis

2.1.2015
„On the 02/12/2014 I registered with your website. On the 16/12/2014 your warehouse received my package from London. I paid to have my package shipped to Ireland with Deutsche Post Weltpaket - Priority, Insurance up to 500 EUR. Before it was shipped I asked your customer support to put my city on my billing address as it was not appearing for some reason. The mail address was ok. I was told my address had been updated. My package was shipped on 17/12/2014. On the 21/12/2014 the package arrived at the mail sorting center in Ireland. It stayed there until the 28/12/2014 and it was sent back to Germany. I was informed by DHL and An Post (Irish postal service) that there was incomplete address information on the package. As of now, I don\'t know where my package is. As it has been returned to mailboxde, I believe it is your duty to inform me when you receive my parcel. I would also like to know the details of the 500 EUR insurance I purchased in the event I do not receive my package. Preferably I would like to have my package resent to my proper address. Ian Hoare I sent this to your support staff before shipment and I was told it was corrected. I have been in contact with your support before the New Year and after I sent them evidence that I asked for my address to be corrected before shipment they have stopped replying to me. I\'m sure this is a very busy time of year for mailboxde but this is a very important package and I am trying very hard not to get angry about this situation. Therefore I am contacting you here for a quick resolution to this. I am looking forward to your quick reply." Ian Hoare

Answer:
Dear Mr. Hoare, I have checked the e-mail and you are right, the mistake is on our side. I strongly apologize to you. We will refund your shipping costs. We will inform you about the returned shipment. I am sorry. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

23.12.2014
„Dear Mailboxde.com, I have emailed my enquiry below but I am also posting it here in case someone may have overlooked it, though I understand that it is the festive season and it is very busy there at Malboxde.com. I am your customer with mailbox no. 27464 and I have a question regarding total shipping fee of consolidated items. I have asked for 3 items of mine currently in your warehouse to be consolidated before being sent to Malaysia. The weight of each item are 0.33 kg, 0.245 kg, and 0.38 kg. The total weight (if my calculation is correct) is just a little bit below 1.00 kg. (0.955 kg) However, when I received an email alert of my items already consolidated and went to check on your website, the postage fee (selected carrier: Deutsche Post - Small Package, Insurance up to 35 EUR) itself is 22.79 EUR. May I know why am I charged this fee? Is it because the weight of the Groupage box + total weight of the 3 items has exceeded 1.00 kg, and therefore I am charged a postage fee for total item weight of below 2.00 kg? Curiously enough, the fee for that is EUR 19.15, as stated on your website: http://mailboxde.com/malaysia.html . Furthermore, if the total weight is still below 1.00kg (and if my understanding is correct), the postage fee (not including other extras) should be between EUR 9.15 to EUR 15.15, depending on my selection. Hope to receive your explanation (including the detailed breakdown of costs) regarding this matter. Thank you." Firdaus S., Malaysia

Answer:
Dear Mr. Shahbudin, I am writting regarding the pricing of our services and the pricing of our postage. Your consolidated box contains the weight of the box for consolidation (Total weight with your packages is 1,43 Kg). Our system shows all prices incl. VAT. However our prices for shipments outside the EU are exempted from VAT. The deducted VAT is visible on your Forwarding order (last item the "Differences in VAT rates" with the minus sign). The total cost for postage is really 19,15 EUR (22,79 EUR - 19% VAT = 19,15 EUR). We know that this is quite confusing for our customers and we will work on more user-friendly solution. Sincerely, Martina Shejbalova, Mailboxde.com

22.12.2014
„I have emailed several times to change my postal code that I have entered wrongly, only to receive no reply. Furthermore, I made the effort to make an overseas phone call and the person at the hotline was unable to assist me with my request. Very slow and disappointing service." James

17.12.2014
„Dear Mr Krabs, could You look at my shipment please? I would really, really appreciate it if You would send it before 17:00 today. I know it isn\'t Your duty at all, but I would really like to get my package before weekend (UPS declares it\'s possible if package is sent before 17:00 today). Sorry for taking Your time, and I appreciate Your services. Shipment no: 22224416" Szymon, Cracow

17.12.2014
„A very good morning to all of you. In brief and regarding my shipment (22224040) delivered to my mailbox (30324), I have paid via PayPal (Transaction ID: 8W112460E8997754R) and your system has not been automatically updated with the corresponding amount (as it usually happens with payments via PayPal). As a result the funds are not showing in the relevant credit field and thus I cannot proceed further with the sent process. Furthermore, although I have already communicated this issue via your service mail, I haven’t received any response yet. I truly understand that Mailboxde has to deal with an enormous shipment demand since we are already in Christmas season and I certainly consider this issue as an exception to your excellent services. However, is it possible to verify my deposit via the PayPal so as to be able to initiate the sent process? In any case please forgive me for being impatient concerning my shipment. Thanks in advance for your time and consideration. Wish Happy Christmas to all of you." Dimitrios Papakostas, Athens - Greece

Answer:
Dear Mr. Papakostas, I strongly apologize to you for this error. We have recharged your credit and there was 1,50 EUR added as a discount. We wish happy Christmas to you and thank you for your feedback! Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

17.12.2014
„Everything went OK. I received my package fairy quick. 10/10 would recomend." Lukasz, Poland

14.12.2014
„Hello. I am using this company for several monthes now. It is just so great!! Very good customer service! Nice web interface great communication! Very responsible staff all i can say is 100% perfect." mike p. israel

13.12.2014
„I ask for consolidate 4 packages in one XL box. Total weight 4,23 kg. Why it cost 11,45 EUR? When I reading Your pricelist, I understood that I would pay EUR 3.55 for the consolidation of the XL packet and EUR 3.90 \"fee for processing\" packet up to 5 kg. So that should be 7,45 Eur + postage. Shipment nr 22222490." MarekW.

Answer:
Dear Marek, For consolidated shipments each item, a groupage box and one postage is charged. These conditions can be found in our pricelist of services (marked red). Thank you for your understanding. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

11.12.2014
„Everything perfect. Two Kindles recieved from amazon.de sent to Denmark. It took about a working day from Amazon reported it delivered to Mailboxde had sent it with UPS as ordered. Can\'t ask for more than that. :D" Rene - Denmark

10.12.2014
„Seems to be a 50/50 chance Mailboxde will forward your goods to the UK. Communication also leaves a lot to be desired. I don\'t think I\'ll be recommending this service to anyone." Steve

Answer:
Dear Steve, Your package was refused - we do not receive TVs because our carriers do not support their transportation. It is very risky for our customers. Therefore we have decided to refuse all TVs (complete list of prohibited goods can be found on our website). Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

8.12.2014
„Very good and timely services. Will definitely use again." Victor

5.12.2014
„Where\'s my package? It says it\'s in destination country but I have not received anything yet?" Samuel

Answer:
Dear Samuel, I apologize to you, all registered shipments to the USA are delayed before Christmas. We will claim your package. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

4.12.2014
„Fast service, low fees, 100% recommend! " Pablo

27.11.2014
„The package Shipment 22215471 (tracking RR959262010CZ )supposed to be delivered in 9 business days, but so far (10 business days passed), the package has not even show up in USPS system to deliver!Where is my package?" Ms Gao

Answer:
Dear Ms Gao, I apologize to you, all registered shipments to the USA are delayed before Christmas. We will claim your package. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

27.11.2014
„Perfect. Thank You" WojciechW

24.11.2014
„Excellent cooperation !!! Rapid dispatch, everything perfectly and without any problems." Jacek, Poland

24.11.2014
„Guys, You are incredible, fast, reliable, correcting my errors (apologies for messing up). Higly recomended company and services, I will get back to you for sure." PawelN

22.11.2014
„Second time using this service from Germany to USA - fast and flawless, thank you!" Debbie, USA

22.11.2014
„Everything was just perfect. Express shipment, responses to every question. I recomend." Jakub, Myszków

20.11.2014
„Hi, package is stuck in ready to ship for 2 days. Contacted support to change shipping but no response." Roderick Micallef

Answer:
Dear Mr. Micallef, Your shipment was delayed due to public holiday in Germany (in Sachsen). Our warehouse was closed. Sincerely, Ondrej Krabs, Mailboxde.com

14.11.2014
„I\'ve got Feedback from mailboxde.com: \"Dear Filip, I was in the Czech Republic today in Geis because of your shipment. Your package was found in Prag and should be sent to your country today. We apologize to you for the delay. We will refund our fee. Sincerely, Ondrej Krabs\" Thanks Ondrej for your effort! Greetings!" Filip, Poland

14.11.2014
„ok, so I wrote two mails to you, mailboxde.com. My package 90619730847 was received at depot 11/12/2014 5:57 PM. Then it was missorted at 11/13/2014, I wrote a mail to mailboxde.com - no response. At the next day 11/13/2014 3:53 PM it was received at depot again. Still no feedback from mailboxde.com. Since then the Status is the same, I wrote next mail to mailboxde.com - still no feedback. Dear Mailboxde.com, maybe if I send You the message here, You will response. Thanks in Advance" Filip, Poland

14.11.2014
„Great! Got my package in 2 days from warehouse." Konrad, Poland

13.11.2014
„Great service, great deal ! I\'ve been able to order the new amazon Kindle Voyage (unavailable in France) through Mailboxde.com and have shipped to Paris. Thank you so much !" Marion, France

7.11.2014
„I got 5 packages during 2 weeks, put them in a bigger package then forwarded them with UPS. Everything was intact. Good services overall, just as advertised." Marius B., Romania

2.11.2014
„Excellent service. I will certainly use it again. The package arrived safely. I only wish there was an option for faster shipping to Greece." Christos Avgoust.

25.10.2014

„Good job! You guys consolidated and repacked my items, several jackets, really carefully. They put an extra piece of cardboard on the top of box; I think it really prevent someone from cutting the jackets when opening the box. Thanks a lot!“
Shawn, Taiwan

22.10.2014
„Great! I am happy with the service mailboxde. The consignment was delivered quickly and most importantly intact." Adrian Poland

21.10.2014

„Great contact, quick shipment, fair prices. I can recommend MailboxDE!“
Rafał

 
1.. 4 5 6 7 8 9 10
Did you use our system? Write us about your experience from your registered e-mail! Were you afraid to use the system? Did we help you? Did you save money? What service would you appreciate to be added? We will post constructive contributions including advertising. From the negative ones we try to learn. You can write in any language ...




 
 
Copyright 2017 Mailboxde.com GmbH Mailboxde.com system is protected by copyright under the Act 121/2000 Collections - Copyright Act - as amended.